I pray for a miracle

Söndag älskhatade söndagar. Söndag betyder att man har en ny vecka framför sig. 20 skoldagar kvar till novemberlov och london, vi gillar det! Kanske blir en tripp till karlskrona för ännu en rhodosreunion blandat med halloweenfest, kan bli skoj!

Igår blev det ännu en kväll i Niklas lägenhet. Det blev en kväll med 50 schlagerfavoriter, vin, likör med smak av chokladnötter?, mångamånga bilder. Bilder kommer när jag får min kamera såklart. Efter allt detta blev det taxi till stan där jag tappade bort dom andra så begav mig hemåt för att sova. Inte så jag hade tänkt men jaja.

Vaknade halv tolv idag och det blev lunch på Pronto men mamma. En promenad i stan hann vi med också.

Ringde nyss kalinka som hade fullt upp men ikväll blir det en kväll med film och talking för då kommer hon hit och ska sova  här nana.

Nu ska jag vara social med mor.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv; Hahha guud Amy är en av dom bästa förebilderna man kan tänka sig! Hon är alltid så ödmjuk, trevlig, snäll & tar skolan på högsta allvar, svär aldrig osv osv. Förstår inte vart "dålig förebild" kom ifrån??:O

2008-09-28 @ 18:06:31
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: elin

jo det tkr jag väl =)

2008-09-28 @ 18:50:04
URL: http://astorytoread.blogg.se/
Postat av: Martin

Klart det blir en uppföljning i Karlskrona! ;)

2008-09-28 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0