I want to break free!

det är tisdag kväll och jag har redan helgen helt planerad, sjukt vad jag måste vara trevlig. Nästa helg är också bokad redan.. Sen är de snart lov nana.

dagen är avklarad och skolan var jobbig som förväntat. Lärarna öste på oss läxor och ja ska ta ta i allt det imorron.

Efter skolan drog jag med mig wick och amanda till stan för att ta itu med en sak. Det blev även så att jag tittade på när amanda åt middag. Sen unnade vi oss varsin glass, illa. jag som skulle hålla igen!
Vid halv sju tog jag bussen till fina som höll i middag för kvällen.
Hjälpte till att laga wok med kyckling och nudlar. Sen fruktfat till dessert, noooice. Blev några timar snack med fina och jes, alltid uppskattat!

Blev en mix av idol och ugly betty. Sen Hemkörd av jespes Emil.

Mycket spännande dag.. Not.
Ja ska bege mig ner i en bok om Josef Kafka nu, fråga mig inte ens varför för det har jag inte fattat än.


Kommentarer
Postat av: navelluddspillarn

KAFKA MY AS!!!!

du är me uppskattad annsoo

2008-10-01 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0