IDOL och marängsviss

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....andas...HAHAH, Idol. Vad tänker folk med ? Dom måste förstå att dom inte kan sjunga? Sen springer dom ut och gråter och kallar juryn idioter. Har sett några från skolan dom är lite utsatta nu kan man säga höhö. Och sen vilka talanger det finns, som hon tjejen som va bland dom sista anna 16 bast vilken röst!

Till denna underhållning avnjöts en skål marängsviss med två skedar av mig och mami. Det var den som inte blev uppäten i lördes. Äckligt gott, men någon middag blev det inte, en köttbullsmacka och marängsviss men vem klagar? Träningen kommer igång på riktigt nästa vecka och jag känner mig pepp.

precis laddad ner white chicks så nu ska jag göra mig iordning sen blir de film.  Börjar 12.40 imorron mjau!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0