I'm a maneater ?

Söndag hatälskade söndag. Dagen då man vet att det roliga är slut för denna gången men om fem dagar har man nytt att fram emot. Mina söndagar brukar se likadana ut nuförtiden, mina och mina festprissar till vänner. Sova ut, äta nån typ av onyttig mat (dock blev det müsli med fil för mig?), ligga framför tv:n och kolla någon dassig film i väntan på bättre tider, sen slumra in en timme. Men det är skönt, rensa hjärnan och låta kroppen vila ut.

Vila ut från igår phu! En kväll som började med 45 minuters försening pga av busstrifiken inte fungerade som den skulle med tanke på demostrationerna. Det blev en nödtaxi till Annika där dom redan börjat käka. Det fanns iallafall gott om pizza kvar och vi högg in. Kvällen fortsatte med tårta, presentöppning, dans och fullt ös. En trevlig kväll som slutade med att jag fick agera nattens prinsessa igen.

Vaknade vid halv elva imorse av att det var riktigt äckligt varmt. Kunde inte somna om efter det vilket sabbade min söndagsrutin där det gäller att sova till efter klockan 1 iallafall. Gick hem vid halv två eftersom mamma vägrade hämta mig, hon ägnade sig mer åt hennes blogg. 

Ja kom hem och deckade omgånde. Middagen blev en saffranskyckling med grönsaker. Och det står en kvadratmeters äppelkaka där nere till kvällens golftävling på tv. Jätte taggad verkligen hoho. 

 
Gårdagens outfit i svartvit. Bilderna med färg såg helt dassiga ut :(
Overknee strumpor från gina tricot
vit klänning från benetton
brun kofta från Zara
till de var det svarta stövlarna från dna-shoes/roots
och skinnjackan från mango

det var inte kul att gå hem i det imorse då klänningen hade en tendens att blåsa upp, typ hela tiden!

Kommentarer
Postat av: emma

ja, faktiskt! men ah växer ut gör det ju igen så småningom iaf :) men jag fick klippa av nästan en decimeter för mitt hår var så slitet. och det blir de eftersom jag plattar osv med mitt hår. men vad göär du med ditt hår? plattar du de och sådär? :)

2008-09-21 @ 17:48:29
URL: http://hundrafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0