I'm destroyed

Jahapp, fjärlirna fanns där idag. När jag fick ditt sms när du cyklade hit, när du kysste mig. Men nu känner jag mig illa till mods igen. Vet inte varför för jag har inte gjort någt fel? Tror inte det iallafall.. Jobbigt läge typ.

vet inte hur mycket jag vill skriva om my own secret's, jag vet att ni vill att jag blottar allt men så kul ska vi inte ha det. Jag gillar honom så enkelt är det men vafan visa respons!

Om han läser detta? Ja då kanske jag sabbat allt, kanske inte.

Ska sluta tänka på det och fokusera på morgondagen som är oplanerad men det finns detaljer jag gillar starkt!
Börjar 09.40 och innan det ska jag hinna gå ut med nike som en extra "att göra" på morgonen = jag måste gå upp tidigare - gillas inte!
skola en lektio, jag gillar't
Hem för dusch och promenad med nike....

buss till josefina för att komma i stämning till insparken. Ja den är till för ettor, men ett jättebra tillfälle att lära känna dom. Att gå i ettan är inte alltid kul, finns bitches som hatar en och jag vill inte bli en sådan. Mat måste hinnas med också. Påtal om mat,  blev ett lass köttbullar och mackaroner men ingen sviss :(

Ska sussa nu, min kudde luktar fortfarnade av dig hohoho
nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0