it's just the begining

Så nu kan vi hälsa hösten välkommen då ja. Tråkigt, egentligen tycker jag hösten är mysig men iår vill jag inte inse att den är här. Sommaren har varit den bästa hitills med vännerna, kvällarna, resorna, allt och jag vill inte att det ska ta slut, inte än. Och sen kläderna?! Grått, svart, mörklila, mörkblått.. Ja ni fattar.

har dock lyckats svinga ihop en höst outfit som är grå men snygg.




















Ankelboots har aldrig varit något jag vänt huvudet åt. har ärligt talat alltid tyckt dom varit skitfula. Men modet och trender påverkar oss individer och även jag har blivit påverkad. Fast bara att titta på, att ha ett par på fötterna kan jag inte se just nu. Fast jag behöver ett par schyssta höstpjuks. Men mer något i stil med dessa



Uggsen kommen jag aldrig kasta, eller om dom går sönder. jag hade turen att hitta en hemsida där en tjej sålde ut 400 par uggstölvar. Hennes man som var från australien (där dom kommer ifrån) hade dratt med sig 400 par hem för att sälja i en affär, affären hade redan tagit in andra skor när han kom hem så nu hade dom 400 par uggs i lägenheten. Dom fick sälja dom till en tredjedel av priset för att få bort dom så snabbt som möjlit. Det kallas KAP!

Sugen på dom stickade med till vinterns rusk, fast hur bra håller dom väta egentligen?

Fransar fransar fransar, vad är detta påhitt? Det är skitsnyggt, i viss mängd såklart. Samma sak där jag spydde på det innan, nu vill jag ha det. Vet inte hur många som sett skorna från Zara med fransar på? GE MIG DOM!

Nu kom modern hem, dags för käk sen läxor hohoho fått riktigt äckliga uppgifter men jag ska göra dem bäst och glänsa för lärarna för nu ska jag bannemig skärpa min skolgång.

Kommentarer
Postat av: bajsbecca

uggsen håller tätt sålänge du inte hoppar i vattenpölar eller liknande ;D

2008-09-05 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0