jag mår illa

ööhh, mår illa. Vi åkte till stan och käkade thaibuffén, men jag tog nog lite för mycket. MEN DE VA JU SÅ GOTT! Fösta gången i mitt liv köpte jag en lyckokaka "many pleasurable and memorable adventures are in store for you". Även om det är någon lite guling som sitter och skriver lapparna på måfå kan man inte ungå känslan av hoppet att det ska hända. Lite som horoskop. Dom skriver alltid saker som kan passa in på dom flesta typ den 23/4 "Din ekonomi kommer stiga och vem vet du kanske firar med att gå ut och äta eller en weekend-trip till varmare bredder". Ja lönen kommer för dom flesta så det ör ine så konstigt att ekonomin stiger och allt under skåne är varmare bredder!

Mår också illa över att jag har 100 saker att göra denna veckan och jag vet inte vet vart jag ska börja. Kanske skolsakerna som ska vara klara tills imorron? Det är en bra början , men vilken av dom? Redovisningen som ska handla om pirate bay eller svenskan? Varför tog sommarlovet slut så snabbt?!

Mjä ska inte klaga finns dom som har det mycket värre och jag gjorde hela klassens fredag mycket bättre.Iställer för att ha 4 timmars håltimme sen en lektion till halv fem så hookade jag and some classmates läraren och frågade snällt om han kunde flytta den eftersom vi har inspark på fredag. Det kunde han.

klockan är halv sex och jag har kommit 0 rätt på vägen till ett bättre skolliv just nu, just denna eftermiddagen. Annars har jag skärpt mig bra.

måste blil bättre på bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0