let me think about it

gårdagen blev en hel natt.
Förfest på josefinas balkong med utsikt på turning torso, alkohol, nötter och dans. Väldans trevligt! Vi begav oss till musikkullarna vid sex där nykterheten var som bortblåst för alla. Efter en timme sitter jag med en tjej som knappt är vid medvetandet vid havet. Sitter där i två timmar tills hennes mamma kommer, även ambulansen kom dit. Hon förlorade pulsen några gånger och jag lovar att jag trodde hon skulle dö. Fick en redig utskällning av mamman som trodde att jag fyllt henne med vin, vilket det inte alls var. Ett tack hade ju inte skadat.

Stack hem vid halv tio och bytte om till lite festligare kläder än bergas klasströja. Tog bussen till stan och träffade amanda, annika och ja resterande från skolan på club in där min kväll förgylldes av dans , cider och vänner. Bussresan hem slutade med sömn och jag vaknade upp vid hammarspark, tajming? Japp!

imorse mådde jag allt annat än bra. vaknade tidigt as hell och det gjorde inte saken bättre heller. har ägnat dagen och tv-tittande. Vår digitalbox har lagt av så det har blivit friidtott för hela slanten, inte alls kul.
Grannarna kom in vid tolv och frågade om ja kunde passa deras mops unde kvällen. Hade inga planer så sa ja. Hämtade honom vid sex och kom fram till hur fula mopsar är :( haha.

nu sitter han här och grymtar, låter seriöst som en gris. katti är påväg, amanda är påväg och jag sitter i joggingbrallor hur fasen ska de sluta.

sup och svälj trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0