lovely monday

Måndagar har blivit min favoritdag i veckan, nästan. Gick upp halv elva imorse och drog på mig kläder och lite smink. Papi och jag åkte till davidshall och åt lunch på Moonlightlounge, grönskasrisotto med way to much parmesan. Luktar lite fotsvett om parmesan?

Var klara vid kvart över tolv vilket innebar att jag hade en halvtimme på mig att lämna CV runt om i stan innan jag skulle träffa jes utanför sats. En halvtimmes spinning och en halvtimmes mage&rygg träning blev det idag. Svetten droppade bokstavligt talat av mig, mumma! Det blev bastu en timme och en jäkla massa skvaller från helgen!

Drog runt lite i stan och hamnade på espresso house med en scones m. Creamchees och en stor Chai. Tog bussen mot limhamn vid fyra och kom en halvtimme för tidigt till min synudersökning.

En så sinnessjukt snygg kille tar emot mig hos opitikern och såklart ska han göra mitt syntest. Blir helt shakey och kan inte fokusera på bosstväerna , får inte ur mig nått vettigt heller för den delen. Efter en tids fokusförsök gick de bra och jag klarade allt. Min syn har blivit mycket bättre sen sist och jag vet att han heter Daniel, eller david. Han har gått på borgar läst sämhällsamhäll. Ska man bli stalker ?

Var så förblindad när jag gick ut så glömde cyklen och gick mot bussen, när bussen kom kom jag på cyklen och kände mig sådär riktigt korkad.

Ska få i mig lite soppa och sen MÅSTE jag bli klar med le kommunism.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0