maby we should start all over again ?

TJA! Känns som att helgen fortsatt fram tills nu, egentligen inte för imorron blir det danmark hela dagen. Så känns soft! Måste visserlige komma igång med kommunismredovisningen men de får vi börja fixa på onsdag.

Dagen började med frukost bestående av sushi med lotta och wick på lilla torg, blev riktigt äckligt mätt och såg inte fram emot ett träningspass. hade fisksmak i hela munnen så skäljde ner det med alltför mycket vatten som resulterade till att min mage gav ifrån sig skvalpande ljud under hela passet på sats. Det blev ett pilatespass som var knepigt, har inte så bra balans märkte jag.

Blev en bastutime med Chickan och fina efteråt, planerade inför morgondagen och framtidens bastustunder. Mötte upp mami vid halv tre i stan och vandrade runt i tre timmar. Blev lite höstnytt men en står en höstjacka + fler koftor på önskelistan. Stövlarna når en bit över knäna, letat som en galning efter sådanna. I'm in love!


Stövlar från dna-shoes 1349:-
Brun lång kofta från Zara 249:-
Concealer, nagelfil & sminkväska från FACE 155/39/49:-
Knästrumpor & leggings från Ginatricot 79/59:-

Vi hann med en sen lunch på heavens world med, vetesalladen med skaldjur! mums.
har också bokat tid till frissan, enda tiden dom hade var på lördag klockan 9. Kommer ha problem att komma upp japp. Sen Bokade jag inte sminkrådgivning på face klockan tre men ska avboka, ska hem och sova istället för att sedan dö hemma hos annika på kvällen.

Ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig tidigt, kommer aldrig att ske men kan försöka intala mig själv att jag måste somna tidigare!

måste lägga upp en bild på mopsen jag passade. Melker himself




eller ja melker och katti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0