mami och papi hemma igen

haallåja! Ännu en helg har passerat. Söndag idag och jag ser fram emot kvällen och morgondagen så enormt.
ska snart sätta mig på bussen till hugo där det blir film och minnen från bergatiden. Trevligt trevligt. Imorron börjar vi vår skolidrott på SATS, en timmes pass där sen möta upp mami för en runda på stan på jakt efter höstkläder.

När jag vaknade imorse var dom hemma och mami kom fram med händerna bakom ryggen och sa "vilken hand?" efter ett antal misslyckade pekningar fick jag fram et par läcka skor, tanken slog mig inte att det var sådanna där skor jag aldrig skulle tatt på mig för någon månad sen. Men åhh dessa var grymt snygga !
Dessa fast helt svarta.



Igår blev det ingen myskväll som det var tänkt utan lite party hos nisse. Det blev dock inte långvarigt efter att ha fått x antal öl över sig av en alltför full dude så stack jag och katti. Lämnade henne på bussen sen åkte jag hem med nattens riddare som inte heller var speciellt nykter och somnade gott direkt.

Idag upplevde jag konsten att äta krabba. Något som luktar fisse och smakar svagt av kräfta. det är pilligt , man luktar mög men det var en upplevelse.

Ska nu röra på mig till bussen.
Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0