mami you made it

Måste börja inlägget med att ge kredd till min älskade mami som äntligen fått tummen ur röver och skaffat sig en blogg på egen hand. Hon har tjatat på mig enda sen Kreta att jag måste hjäla henne med att fixa en blogg men har aldrig riktigt kommit fram. Efter träningspasset på friskis med papi idag så satt hon framför datorn med ett smile och fixade sin egna blogg. Puss på dig mamma

måste erkänna att mitt ritande imorse aldrig blev av, hade andra behov så att säga. Men tog igen det när jag kom hem och det blev en hemsk teckning. Men hon sa att man får G bara man gör det så hon kan inte bli alltför lissen.

Blev en nätt form av amerikansk fotboll på idrotten, kul? Mjo jag blev lite småsvettig så ansträngde mig gjorde jag. Nu har jag riktigt härliga måndagar att se fram emot i tre veckor, träning på sats istället. Då får man kasnke ut lite av lektionen med.

Denna måndag har gått åt till gym och skolarbeten efter skolan och jag är nöjd med det!
Nu blirre film sen sova, upp kvart i sju imorron :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0