min ekonomi rasade sen kom jag på att jag var rik

Efter samhällskunskapen drog jag mig till staden med lotta och jes för att möta upp manda och carro. Hittade fina prestener till annika som hon kommer jubla över, kanske. Gick runt och tittade i affärer och blev förvånad över lindex utbud! Har inte varit där på flera år men mjau vilka koftor, halsdukar och mössor dom har. Det blev en grillad kycklingmacka på espresso house och sedan vidare uppmot Davishall där Amanda skulle fixa tid till ansiktsbehandling. Påväg dit hittade jag en riktigt fin jacka som ska bli min! Ännu en affär som inte är välbesökt, tror inte jag har varit där inne sen dom öppnade, levi'store. En mörkblå fin jacka. Ja ska lägga undan den till helgen.

Hem och satte igång med min kvällsrutin som består av hemtagen mat. Idag kalvbiffar med couscous. Sen invänta idol som idag hade sin sista audition. Efter idol blir det lite sunkade framför datorn , idag ska jag klämma halva bridget jones eftersom den blev klar precis. Alltså ingen film igår riktigt illa.

Min ekonomi är som de flesta andra ungdomar som inte har jobb. KASS. Tittade ner i plånkat och tittade på en 500-lapp. Den ska jag leva på resten av månaden. Tajt. Sen kom jag på att jag har kvar 3000 på mammas konto från i sommras, min dag blev då bra men något firande blev det ikke.

En halv grapefrukt och lite vatten har precis gått ner och ja nu börjar filmen. Sov gott Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0