rhodosreunion

sjukaste kvällen på länge igår. Riktigt sjukt underbar var den! Började med att jag cyklade vilse till Katti, har kännt henne i 11 år och hittar inte, hann även ramla på vägen eftersom min väska fastade i hjulet. Kom iallafall till katti så tog vi bussen tsm till mellanheden där vi mötte upp manda och carro. Gick hem till Niklas för en kväll med rhodosminnen. Och nu har vi skapat fler minnen så att säga. Det blev bargatans musik, ouzo, mythos, många bilder och rhodoskänslan var på topp. Drog oss mot stan där alla splittrades och jag begav mig till barcelona för att möta upp gurra & co. Var trött och ja låt oss säga ikke sober så blev hemkörd av Emil. Somnade fint och vaknade halv tolv imorse.

kvart i två låg jag på en säng på hudinstitutet och fick en behandlning, skönt! Eller jag inte när hon skulle trycka porer, F`YFAN! Ska gå en gång i månaden så får jag väl bra hy till slut.

Åkte hem och deckade i soffan, vaknade halv sex och har inte gjort ett piss fram tills nu för nu ska jag laga mat.
Bilder kommer efter helgen eftersom kalinka har min kamera.

Just de! Stan igår med mamil, blev jackan ohhhh vad jag gillar den, och skorna, ritkigt mysiga. Ett gäng trosor fick följa med hem också.

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

haha what! aldrig hört om det innan :P

2008-09-27 @ 21:06:34
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0