roses really smell lika bohohoho

hehejhej hemskt mycket hej!
Min kamera har återupplivat vilket gör att jag kommer lägga in bilder från b-day, mer än så blir det inte. Har inte använt kameran under tiden jag var sjuk, kände mig inte så jättefräsh då.


Outfit blev jeanshorts från H&M Vit tunika Soaked och rött skärp från farmor


Min älskade vän felicia & jag, vi har stått vid varandras sida i snart 17 år


mat :)


Hund äter från silverfat?


jag och min underbara kusin


TÅRTA :D




new babies :)


Så en pic update, Det får nog vara det som fyller ut inlägget med tanke på att denna dag varit väldigt händelsels. Skola till fem somnade när ja kom hem, åt sen läxa. Nu ska ja sova igen upp sju imorronbitti isch. Imorron ärre inge rolig dag heller , torsdag däremot 12.40 börjar jag, kärlek.

Sen någon som kan hjälpa med ett arbete om konceptkonst? någon? För jag behöver hjälp..

Ska slagga nu nattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0