så onödigt!

Klockan ringde 08.00 imorse och jg fick verkligen tvinga mig upp ur sängen, snoozade tillochmed en kvart extra. Det var jobbigt. En frukost bestående av fil, cornflakes, en halv grapefrukt och ett glas äpplejucie satte fint sen var det på med kläder och smink. Cyklade till bussen och mötte upp jessica. Kom till skolan och satt och väntade på vår lärare som inte kom. Kolalde pednet och där stog det fint att hon var sjuk! Vår enda lektion idag. Kunde legat hemma och sovit istället ju.

Drog in till stan med jessica och tittade på kläder. Tittade en extra gång på jackan och kom fram till att jag behöver en annan storlek som inte fanns inne så nu ska jag vänta tills torsdag. Mjajaja. Blev en thai-box med kycklinggryta och ris till lunch vid tolv. Är hungrig nu igen.

har nu hunnit fixa alla måsten som stog på min lista.
bokat ansiktsbehandlig - 27 september
bokat syntest till körkortet - måndag
klipptid tills imorron - 09.00 imorron!
tandläkartid, mami fixar - snaaaart, har ont i en tand.
köpt present till miss idiut till imorron - ja imorron smäller det
hämtade nyss min fina sjal från damark - YES!

Nu ska bara garderoben rensas och arbete till skolan göras. Måste städa också.
Tar tag i arbetena nu när jag ändå sitter här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0