snoppmakaroner

Morron! Sitter i skolan och har precis blivit klar men kommunismen riktigt gott. Vaknade halv tio imorse men katti next to me. Härligt att sova ut och vara utvilad. Igår blev det film, kopps, och chips & dippa. Det var den träningen där ja..
Efter denna helgen får jag skärpa mig men onyttigheterna!

Idag blirre middag här. Annika står för snoppmakaroner (som hon fick av mig, manda och carro i present), inte så äckligt som det låter, akaroner som ser ut so snoppar? Jag står för kök och köttbullar. Har inga skolsaker att göra, tror jag. Så ska fan bara tatt lugnt och lägga mig tidigt efter maten.

Nu blir det lunch. I skolan för en gångs skull. Mjau lammet gick nyss förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0