strö lite socker på mig så som bara du kan

Spenderat kvällen framför tv:n, borde pluggat jag vet men ärligt talat har jag ingen ork och det är ingen panik, än.
Det är lång skoladag imorron 08.20-16.20 riktigt segt! Och det ska regna, not najs.
En solsemester hade inte vatt fel.

Planera om egyptien till jul spricker antaligen helt nu ja. Papis nya jobb kommer inte tillåta så lång ledighet, vi som hade tänkt spenderna en vecka där? Det är väl det man brukar ha ledigt minst? Jaja blir jul hemma vilken jag itne är så förtjust i. Julafton är inte min grej. Har ingen tradition, inga stora julaftnar, ingen snö, ingen jäkla tomte! Det är överskattat och girig som man är i dagens läge ser man bara fram emot julklapparna ju?

Men får se till sommaren då USA står på planering, kan ju hålla tummarna på att pappa kan ta ledigt lite längre då. annrs får det bli solariumjul och det är inte bra ju.

Ja skitsnack men det är det jag tänker på nu, resor. Har rest mycket iår och kanske det som gör en lite bortskämd med sol och vämre?

Mjäh ska ut i kyla och in till mi casa nu. Ska fan springa ut naken för jag har glömr mjukiskläderna hos mig ju :( jobbigt läge!

Natti snutt's!

pic från Thailand i julas. ÅHH va jag vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0