thaibuffé och mediekommunikation

Har precis utnyttjat en timme av mina tre timmars håltimme genom att göra klart min läxa woho!
Känner att jag ligger bra till, eller kännde. Kom nyss på att jag har masssssor medläxor tills imorron så ikväll kan jag glömma träningen, kanske lika bra eftersom min träningsvärk inte släppt helt huhu!

Tanken var att vi skulle gå till lilla torg och äta thaibuffé underhåltimmarna men fårla se om töserna hinner bli klara med uppgifterna. Annars blir det vårrullar med sötsur sås på skolan, kanske inte helt fel det heller.

Eller jo jag måste till stan, dels försökra mig om att min blivande kofta hängerkvar och dels hitta en mössa... MJÄÄH!

Ska bege min now xoxo
SAKNAR RHODOS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0