träningen kör igång igen

Nu är det dags, inflyttning på friskis och svettis än en gång. Har lyckats med mitt nyårslöfte att gå ner till en vikt jag är nöjd med, sen att hålla den där. Efter rhodos och speciellt under rhodostiden förstördes detta lite så det är bara att börja om igen. Sen lite muskler är inte fel, träna rumpan och magen. Ska snart sätta mig på cyklen för att börja pumpa.

Vår tvättmaskin har gått sönder! Suger balle, vet egentligen inte varför jag tycker det för jag har nog aldrig tvättat en tvätt i hela mitt liv så det är inte mitt problem, bara det att jag vill att den nya hinner komma innan helgen så jag kommer åt min party outfit till helgen. NYTVÄTTAD!

Sen måste jag klaga lite, man ska inte klaga på skolan jag vet för alla har inte tillgång till den blablabla. Men vi har det så då får man klaga. 08.20 - 16.20 det är 8 timmar, minimala raster idag faktiskt. och riktigt riktigt sega lektioner, fint väder har det inte varit heller nä.

imorron börjar ja 12.40 det är mer lagom sådär, sovmorgon vilket jag känner att jag behöver.

Börjat fundera på höstkläderna ny, kommit fram till att det ska bli mysigt att gå med tjocka koftor, stövlar, mössa och halsduk. Detta måste bara inskaffas sen är jag klar att möta hösten!

Nu kallar svettis! So long


Kommentarer
Postat av: väggmålarN

välkommen till livet

2008-09-03 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0