träningsvärk och fjärilar i magen

Mina ben kills me! Och anledningen heter trännignsvärk.. Jag har inte haft det på år och dar men skiter man i att strecha ordentligt får man det. Lägger skulden på papi som hade brottom hem igår. Kan knappt sätta mig och ser ut som jag blivit påsatt i rumpan när jag går, inte kul någonstans :(.

Satt och kollade på top model med mami och kom fram till att mitt hår är riktigt fattigt. Vet inte om jag har orken till att fortsätta slinga det blont, sen vet jag inte om mami har lust att pröjsa för att sin dotter ska uppnå blondes have more fun. Att färga tillbaka till min brun/råttfärgade/gråa hårfärg är ett big NONONO's! Att klippa kort kräver massa mod och ja vafasen. Så kom jag på det, silvershampoo?! Någon som provat det efter dom slingat/färgat håret under en längre tid? ger det någon effekt? Blir det grått eller bara lite med ljust? HJÄLP MIG, jag är en kvinna i nöd för helsike.

appropå rubriken fjärilar i magen. Det finns en person som gör att det killar till liet extra i magen när jag pratar med dig, eller pratar och pratar. Msn finns ju till för många saker och en av dem är att snacka med folk man tycker om höhö. Mina nära och kära vet vem som skapar denna rubbning i mig och det räcker med att ni vet.

Fick denna låten av Sara och kan verkligen inte sluta lyssna!
Your body is a wonderland nananana


























Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0