if you're ugly and you know it then please stand still

Har en låt i huvet "hej du sitter och stirrar jag vet du vill ha mig så ställ ner ditt glas och följ med mig hem..." Den spelades friskt igår, men den passade bra för det blev drag på golvet. Gårdagen blev en hel natt och jag gillade läget varenda timme.

Började med mojitos på spanskt vis, såg väl sådär ut och smakade jo dom var bra. Sen blev det paketöppning och mat, lasangett och thaimat bjöds det på. Kom på sen att blanningen inte var den bäsa men alla gillade kanske inte lasangett eller tvärtom. Och eftersom nästan allt tog slut tvekar jag inte på at det var äckigt.



Efterätten missades så nu har jag marängsviss för ett helt kompani en vecka framöver, tackar. Det blev singstar där katti kammade hem champangen för bäst resultat. Hur det gick till är fortfarande oklart haha. Ja kvällen följdes av musik, dans, dans och mer dans. Alkoholen flödade i olika färger och smaker. Dock blev den bruna mojiton bojkottat. Anledningen till att det är brun är brunt socker inget skumt...

Vid halv tolv kom en taxi och hämtade upp 6 av tjejerna som begav sig till stan. Jag och katti blev hämtade en kvart senare och hamnade på 18-årsfest hos våra oldies från tygelsjö. Sjukt kul att träffa alla igen och ser fram emot den kommande grillkvällen.

Hemgång vid 3 och deckade rätt snabbt. Väcktes 11 imorse av ett sms av annika :( illa. Hade behövt några timmar till. Men dom togs igen när pirates og the carribien stod på tv1000. Deckade fint i soffan med mami pillandes i mitt hår, mys.

Nu är snart My moms new boyfriend klar, har ingen aning om va de är för film men den låg högst upp bland komedierna.

får bjuda på lite pics från igår, tyävrr användes inte kameran flitigt.


carro sara och amandas hår


vicy, annika som aldrig vill va me på bild och katti


jag lyckades få en bild när det var en blodig kamp framför singstar


amanda och tt


riktigt fina presents, anna och katti genom åren för ni se en annan dag.
Ska föna håret nu
XOXO

varför står det nu att min film är klar om tio timmar, blir så trött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0