you belong to me!

Blä är riktigt lökig just nu, sprungit runt på massa utställningar och kollar in montar. Äckligt varmt och jag klädde mig fel med jeans och stövlar kan jag lova. Fick iallafall sluta en timme tidigare så det blev springa runt på hansa med jes och miranda. Sen gjorde jag något jag inte gjort på länge, Big mac & co på mc donalds. Så snuskigt gott men samtidigt så fruktansvärkt äckligt.

hade svårt att komma upp imorse, drömmar om både det ena och andra som gjorde att jag inte kunde skilja på verklighet och dröm. Lyckades ta mig upp kvart i 7 och få in mig lite frulle innan bussen.

Nu kom mami hem så nu beger vi oss till malmborgs för inköp av mat till mig eftersom mina pears överlämnar mig i helgen för barcelona, utan mig :(.

Lator kisskiss


Kommentarer
Postat av: Sara

då vet vi var det händer till helgen! :D

2008-09-09 @ 17:50:11
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0