30-årskalas





Det blev mys i solen i två timmar när jag kom hem från Qim idag.
Vaknade vid elva och begav mig Qim för att sitta i solen, avnjuta flingor, film och apelsinjuice och såklart den wunderbara solen som hittat hit. Va göörskönt att sitta på hennes terass och snacka blaj.

Efter barnvaktandet igår tog jag bussen hem där jag mötte Qim, hon hängde på hem till mig lite sådär impulsivt. jag serverade ett glas vin och satte på musik för att komma in i moodet. Tog bussen vid tolv till alle & balle för lite festligheter. Tog det rätt lugnt, hemgång med taxi runt halv tre.

Ikväll blir det 30-årsfest de luxe. Utgång och party, ser fram emot det hela. Får ju dela det med mina två av mina bästa vänner. Får tatt lugnt ikväll med eftersom det är kusindop imorgon och kan inte komma dit och lukta spritaffär precis. Inte uppskattat I guess.

Föna håret nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0