6 på kontot?

Pappa ringde mig 08.20 imorse och då borde jag ha varit uppe men istället somnade jag om en halvtimme till. Min buss gick prick men fick ta den som gick 20 över vilket innebar att jag blev 20 min sen. När jag kom dit fanns det ingen läraren så gjorde ju inget för den delen.

Slutade halv tolv och jag hoppade över den panerade fisken i skolan. Åkte med annika till stan och mötte upp tina för en lunch. Matvetesallad med skaldjur, helt klart en favorit. Gick runt och spanade in vårkläder och smycken. Har kommit fram till at jag måste utöka mitt smyckeskrin. Det är tomt och fattigt.

Just nu har jag 6 kronor på kontot, det suger verkligen riktigt mycket. Påsklov är inte att leka med helt enkelt. Barnvakt på fredag ger till lördagens utgång.

Ska rensa garderoben och se om det är något som är värt att lägga på tradera och blocet. NU!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0