det som inte dödar mig blir jag ju starkare av

En nyvaken anna uppdaterar. Ja jag gjorde en favorit i repris, soffdeckning. Totalt väck i typ 3 timmar, vaknade av en pang från CSI på tv:n. Sitter nu med kippande ögonlock och försöker läsa igenom min engelska. Har nationella nästa vecka så förberedelser kan ju inte slå fel, men de kunde slå slint i pluggandet tydligen.

missade min powerwalk också, kanske inte bra att gå med skoskav anyway? Får be pappa fixa min ckel i helgen så jag kan börja ta mig till friskis på egen hand nu! Ska även leta ett sommarjobb, någon som tycker jag är sent ute? Lite kanske men vill helst jobba kvar i malmö. Servitris hos pappsen får bli en sista utväg liksom. Jag kommer ändå inte kunna få ihop till resan om jag jobbar där i tre veckor, lönt? Varför skiter man inte pengar?

notis, tina fyller 19 om 2 timmar och 24 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0