Ett avslutat kapitel

Slutet på påsklovet innebär inte bara att det är dags att ta tag i uppdrag beach 09 utan även ett nytt kapitel i livet. Att gömma och glömma helt enkelt. Alla misstag tidigare stora som små ska blåsas bort. Starta en ny kula. Motgångar ska inte stå i vägen och senvägar ska nu bli genvägar.

Jag har ett mål, ta dag efter dag.

Jag vet att life´s a bitch ibland och låter ofta problemen rinna av. Jag har lärt mig att stänga av mina känslor och vara ice cold. Jag kanske ses som egoistisk och elak men varför inte ta livet med en nypa salt? Allt kan inte bli som man vill men varför inte kämpa lite extra för att det ska bli det?

Påtal om det här med beach 09 är det dags att ta tag i träninge nu på allvar. Inget mer bullshit och undanflykter. Om det inte blir gym ska jag iallafall promenera en halvtimme. Sagt och gjort ska marchera ut till mig nu och gå till sängs. Också ett löfte måste lägga mig innan 12 varje dag.

God natt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0