ett djuriskt hårigt bröst!

35 plagg och 5 par skor blev det efter att jag rensade garderoben, fotade alla saker en efter en. Ska lägga ut på blocket, jag fattar mig inte på tradera, verkar knepigt. Hoppas på att kunna dryga ut rhodoskassan med en lax eller nått.

När jag skulle hem från ledarkursen Hände något väldigt frustrerande. jag stog och frös på centralen i tio minuter sen kommer den kära 4:an, när jag kliver på och sätter mig bekvämt så ser jag att bussen inte avgår förens om en kvart. Det var lite pain in the ass. Ringde chickan och kacklade lite. Tanken slog mig, så som många tankar gör, undrar hur många minuter/timmar/dagar/månader man egetnligen väntar på bussar? Jag väntar på bussen i snitt en timme på bussen varje "skolvecka" och en timme varje helg. Två timmar i vecka, fatta så mycket tid man slösar på att vänta på bussen?!
Såhör löper mina tankar när jag är ensam te.x. Hur mycet nyttig yougurtglass kan man äta innan den blir onyttig? Varför får ett kilo godis en att gå upp tre kilo? Kan det börja brinna i strumpbyxor om det blir friktion mellan låren när man springer? Många bra frågor, få bra svar..

En dusch på det sen fortsätta pilla på annikas studenttal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0