fröken good

Jag har verkligen tagit tag i det där "nya mig". Har fått så otroligt mycket gjort de sensate dagarna. Vips så gick jag från 6 kronor till 1450 kr på två dagar tillexempel. Fixade till det där med blocket också, så nu ligger några jeans och lite annat ute.
Skruvat ihop möbler har jag gjort idag, blev ritkigt fint i trädgården. I veckan som gick hade vi en firma som drog upp all rabatt och la stenplattor. Ser mycket bättre ut nu. jag ska ut på lyktjakt imorgon, behövs lite mysfaktor nu också.
Har övningskört och städat mammas bil.

Flickorna som jag passade igår var så otroligt söta och snälla. Hide and seek och hundpromenad blev det av kvällen. Vid kvart över tio låg dom i sina sängar och jag fick glo på Mtv tills föräldrarna kom hem. Tog bussen hem istället för att åka på 22-årsfest. Hade inte riktigt orken efter att ha jobbat hela dagen. Så det blev en lugn och fin helg för mig.

Tar igen på valborg som nu är planerd. Fest med kändistema. jag har offrat mig för att vara Sandy i Greas, lovade bort mig till danny. Haha locka håret, tajta kläder, high heels, röda naglar. Ja de får det la bli.

kan dock inte ungå från saknaden efter rhodos eller suktan kanske det borde vara nu.

Sitta på ballisen med en iskall smirnoff ice och digga till musiken.. typ 90 dagar kvar nu!

Nu en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0