Good one

Känner mig riktigt duktigt nu, tatt tag i massa saker idag.

Började i skolan lämnade in arbeten.
Tog bussen till Hansa leksaker och hörde med min arbetsgivare om jag kunde få sommarjobba där, det kunde jag! Great slipper jag bo i ronneby i tre veckor.
Åkte till erikslust trafikskola och skrev in mig, bokade även en dubbellektion på onsdag 14.45.
Kom hem och fotade klart alla kläder. Gick en lång promenad med Nike.
La ut alla kläder på blocket. Ringde Felicias granne angående barnvaktsjobb till en amerikansk familj, får öva engelskan nu! Sist men inte minst har jag börjat skriva på min insändare som ska vara klar nästa vecka.

haha hihi haha ho!

Ska jobba på lördag 11-16 = 630 kronor, innan det ska jag hem till den amerikanska familjen och hälsa på barnen som jag kanske vara barnvakt åt på kvällen. Lika bra när man inte kan festa till det ordentligt tackvare pencilin.
Tar igen det på valborg, right annika?



Sen lägg till lite skor och trams.
Stentrött nu men ett inlägg om piratebay väntar.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0