I can't control my feet

Shaa, ännu en fin dag. Blev klänning och frukost ute, hur najs början på dagen är inte det? Ska snart lägga mig där ute igen, läsa och lyssna på musik i nån timma.
Gårkvällen blev mysig, vandrade ner till sibbarps bryggor för att möta upp lite vänner. Hade med mig vattenpipan och gjorde ännu ett försök. Det gick bättre kan ja lova men måste nog besöka malmös egypten möllan. Skulle bli lilla torg efteråt men slutade i soffan bredvid min käre far.

Vaknade vid 8 av att bettskenan tryckte som satan på tänderna så fick ta ut den för att sen somna om igen. Nästa gång ja vaknade var av att tina ringde, lyckades inte somna om så gick upp och drock på mig kockhatten. En omelett med prinskorv, vi har ingen skinka hemma, och chili blev frukost.

let the sunshine in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0