I have to make it on my own

Tredje gången gillt var det och det funkade rätt bra, riktigt bra faktiskt. Hade en väldigt rolig kväll igår, en galen kväll.
Det började hos anniika och 4 sjättedelar av rhodosgänget var samlat. Vi lyssnade på 80-talsmusik, sjöng,. drack, skrattade och sminkade oss. En bra början på kvällen. Tog taxi mot stan där annika och tina beger sig till ice och jag och carro till Barcelona, de var rätt dött. Hoffsi kom efter tio minuter och sen kom även bartendern på yamato. Rn ciderr senare var jag och carro påväg till slagt, det var 20 så vi fick vända igen. Tog en taxi till crown. Första gången jag var där faktiskt. Det var galet mycket folk och en del kändisar som gjorde kvällen minnesvärd. En taxi med annika vid halv fem, 50 köttbullar och skitsnack avslutade kvällen.

Blev lite putt på en sak igår, samma visa som alltid. Det slutade med att jag tänjde på alla gränser som fanns och kopplade bort allt som hade med dig att göra. Det gick bra, jag har kul och sket i att du stog där och såg sur ut. Varför ska du förstöra min kväll alltid? Låt mig vara om du inte har något vettigt att komma med.

Men men jag är independent woman! Och de har jag nu gjort klart för mina tånaglar som nu är korallröda. Fula fötter blev fina fötter.



blää

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstöra din kväll alltid? Vi var på samma uteställe denna gången också. Som du själv säger så tänjde du på alla gränser. Du hånade mig totalt, genom att titta mig in i ögonen när jag står själv på dansgolvet, ler och vänder ryggen mot mig, du tar tag i en kille, börja dansa ganska vildt med honom och viskar i hans öra "nu blir han sur". Jag frågar dig om en dans, men dina prioriteringar va på andra killar, vilket jag inte har något emot, men samtidigt har svårt att förstå när jag bjöd dig i baren, jag försökte med mitt bästa för att vara snäll mot dig under kvällen, men fick inte ens ett tack. Grejen är, att du vet att jag såg det hela, och du gjorde det för att jävlas med mig (det vet du själv). Du var så grymt kall, efter allt det du har sagt till mig tidigare i dessa veckorna. Du visar inte prov på en enda sak av det! Om grejorna du sagt innan stämmer, varför gör du såhär då? Fattar du inte att jag bryr mig, vilket du inte verkar göra? Om du nu vill att jag ska låta dig vara när vi träffas ute, gör inte så mot mig då.. hån-skratta inte mig i ögonen för att sedan ta en annan kille för att göra mig förbannad, finns ju ingen anledning.

2009-04-13 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0