lost without you

Halv lovet har sprungit iväg redan, men jag deppar verkligen inte. Det har varit bra änsålänge och varför skulle det bli dåligt när jag har en helkväll att se fram emot?

Ännu en kväll på Etagé med mina kära vänner. Det kommer inte bli några högklackade skor inatt dock, det är ett som är säkert haha.

Gårdagen blev också en hel kväll för den delen. Kom i säng vid halv fem. En kväll/natt med massa gamla vänner, riktigt kul. Inte lika kul när väckarklockan ringde imorse faktiskt. Va tvungen att ta mig upp för att hinna med tiden hos pleasures divas. Byggde på naglarna med Amanda klockan ett för att sen möta upp carro på lunch. Thaimat, taackar!

Har nu precis duschat och ska bege mig till annika för att sänka några iskalla innan vi beger oss på stadiga (tack vare att vi skippar klackarna) ben mot en natt som bjuder upp till dans.


so far so good.

Ja fina lilla jag har ju fortfarande inte hittat min laddare till batterierna...

Kommentarer
Postat av: Jens

Var det verkligen du som satte upp mörkergardinerna, rensade vasken och toahållaren ?

2009-04-08 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0