Noone puts Baby in the corner

TJA!
En lagom stressad mig uppdaterar, har precis bränt tungan på chevapchichi (avlånga turkiska köttbullar ni vet) och ska till bussen om 15 minuter. Ikväll blir det babysitting till den amerikanska familjen. Pulsen sitter i halsen och min engleks ahar inte använts sen 100 år så får se om dom förstår mig någorlunda. Bara barn hela dagen för mig del. har redan hunnit jobba i fem timmar också. En date med Natalie i solen blev det innan dom stekheta turkbullarna.

Igår blev det myskväll med tina sara och tt. Först en vesuvio med kebabkött och vitlökssås på madonna för att sen trycka i sig chips framför dirty dancing. Hade inte sett den innan, feel good film!

Måste avsluta för att ge hunden mat och byta om!

ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0