pormaskar och svett

Min rygg kliar av svettet som kletat fast men jag har för tillfället ingen ork att gå in i duschen. Tryckt lite pormaskar har jag också gjort, svullen i hela huvudet nu. Tur att det blir hemmakväll ja.

Hur gick de då med den nya kulan? Jag somnade halv fyra inatt, greaat! Det innebar att jag var stendöd när klockan ringde 06.45 men jag hade inte mycket till val. Lyckades klä på mig, sminka mig, äta frulle och packa ihop alla grejer på 40 min vilket innebar att jag har promenera till HALVbussen i god tid. Har nog aldrig hänt innan, brukar komma med andan i halsen till bussen som går 42.

Hann förberade mig smått inför engelskapresentationen. Jag har märkt att retoriklektionerna har gjort sitt, även det råkades blåsa bort. Jag stog som ett fån och stakade mig igenom texten men min lärare tyckte jag var bra och förstog mig. Resten av dagen flöt på, håltimmen spenderade jag på H&M med chickan provade massa kläder. Jag är pank hon var rik = Hon shoppade inte jag.

Klockan 15.45 befann jag mig på UM för en halvårskontroll, så allt står rätt till down there. Tog tio minuter sen vad jag fri att åka hem. Gottis.

Somnade i solen med nike en timme när jag kom hem, skönt som attans. Mamma kom hem och befalde mig att ta på träningskläder. BEAH 09 HERE I COME! Blev 40 min intensiv träning på gymmet. Tackaar.

Nu måste jag in i duschen köra en helkroppspeeling och en lugnande ansiktsmask. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0