prepare for war

Ett tyst krig är igång, syrliga kommentarer och hatord kommer titt som tätt. Lyckligtvis går orden in genom en örat och ut genom det andra så jag vinner till slut.

Etagé igår, kan ju inte säga mer än lyckad kväll. Förutom när min sko försvann bland allt dansande folk. Som vanligt så har jag  tur och hittar den igen. Ett fint blåmärke har fötts på min arm, vart det kommer ifrån har jag ingen aning om. Kom i säng hos annika vid halv fem och sov ut till två, mäktigt skönt. Har inte gjort så många knop idag som mamma säger. Legat i soffan och halvsovit framför scrubs.

Kvällen består av en chipspåse en tvåliters fanta en film och kanske något sällskap.

Jag luktar inte särskilt gott så ska ta en dusch innan jag raggar sällskap.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tacka gudarna för att det är tyst!

2009-04-07 @ 20:01:30
URL: http://bergstrand.blogg.se/
Postat av: fanny

Härlig blogg!(:

2009-04-08 @ 16:51:30
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0