sex och kakor

ännu en gång har en sexolog talat. Denna gången bättre än alla andra. Man blir ju lite klokare för varje gång. Funderar stark på att ta gardasilsprutorna ändå. Ville först inte och sen kom det inte på tal mer, men efter idag så ska jag nog göra det ändå. En timmes möte blev två timmar och det bjöds på småkakor, jag är svag för småkakor. Tror jag tryckte i mig 6-7 stycken.. beach 09 va de ja.

nationella gick finfint tror jag iallafall, svårt att säga såhär på rak arm men kändes bra. Satt en och en halv timme och skrev om arv och miljö, hur människan påverkas av saker och ting. Rätt intressant när man väl kom in i det.

Efter skolan blev det en lunch med farmor på steakhouse, laxpasta. Mumsfilibabababa.
Knatade runt på NK som farmor säger, hansa som vi säger, en stund. 

Ja imorron är det sista skoldagen innan påsklov och efter lovet är det bara 27 skoldagar kvar till sommarlov. Hur galet är inte det?

Nu kallar sängen, godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0