she's a maneater

Sommarhettan börjar komma ordentligt nu. Orkade vara ute med Nike i tio minuter sen fick vi gå hem igen. Håller mig inomhus en stund till sen ska jag bannemig ut och pressa.

Skola till halv elva idag, gick igenom finanskrisens historia snabbt sen var det tack och hej. Blev stan med annika och elle, barbiekläder för annikas del och cheeees för mig. Åkte till meddo för 18 minuters solning, måste ju bättra på brännan innan man visar sig in public.

Fick tag på glanisa tajs och ja jäklar ser ut som jag tagits direkt ur en 70-tals film hoho. En sneakpeak kommer men the real deal kommer när jag fixat håret och make-upen också.

 

Ska smörja in mig med solkräm så jag inte blir kräfta istället för sandy ikväll sen ärre bara ut i solen!

Kommentarer
Postat av: din favo chickan

MJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUU vad het du är!ANNA RAVEHAGEN IS ON FIRE! :D Tycker verkligen inte du bara ska ha det på dig när du ska på maskerad utan ALLTID! Du hade fan fått skaffa livvakt ;):D DAMN GIRL. (så, slut på smickert!)

2009-05-01 @ 13:45:27
Postat av: my

vad snygga skor.

ser inte riktigt dem för bilden går inte att klicka upp.. kan du inte lägga in den som stor bild =D?

2009-05-04 @ 20:45:58
URL: http://mjoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0