shupping och rullor

Hallåja!
Sitter här halft handicappad med en arm i funktion.
jag gjorde nämligen en wunderschön vurpa påväg hem från friskis. Ni som vet hur trottoaren ser ut åpväg hem från friskis på höger sida en bit fram vet att det finns en nedförsbacke. Denna nedförbacke var nu uppgrävd vilket jag missade. På en tiondels sekund hade jag lyckats fånga en stolpe med en handen medans hela min kropp for till marken. Reste mig snabbt och kände smärtan i armen som strålade ut. Åkte hem försiktigt och ska i fortsättning åka på den andra trottoaren!

gör mer ont än vad det ser ut :(

En ledig dag idag right. Körskolan gick bra, läraren var uppriktigt men ändå peppande vilken var döbra. Åkte till stan för att möta upp chickan. Pengarna brännde i plånboken så hann med lite garderobspåfyllning innan hon kom.
En iste och citronmuffins på skomakargatan avslutade eftermiddagen.

Två klänningar vero moda / MQ
Id foundation
Lösfransar till feschten imorron.

Nu ropar samhällsboken på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0