smurf

Ansiktsmask med sea herbs & mud är knallblå. Exakt sån man ser i filmer. Kändes som lera och stack till lite. Hade den på 15 minuter som det stog, när jag tvättade bort den var jag fortfarande blå i facet, skrubbade som en galning. Jag ser nu ut som en smurf och funderar stark på att bjuda porerna på lite lacknafta. Kan ju inte se ut såhär! Tysk skitmask.

Imorgon är det fem månader sen det var sensation white, god I miss it! Spotify är räddaren i nöden just nu, har hittat ett album med SW musik. Det gör mig på lite bättre humör trots att jag är blau i fejjan.

Ska smörja in mina nyrakade ben och sen bädda nytt för den som ville veta, drar till med några sit-ups också för den delen. byebyebyebyebyebyebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0