sommarjobb och HDI

Jag har blivit hjärntvättad för stunden. BNP och HDI gör en smått galen men nu har jag stenkoll. Jag är ingen samhällsmänniska jag tillhör den estetiska sidan så detta är som att få in en elefant igenom ett nålsöga. Håller fortfarande på, har några frågor kvar men var tvungen att ta en paus och komma tillbaka till min verklighet. Lite penningspolitik och finanspolitik väntar på att bli förstådda.

En kort skoldag, oljemålningar och provförberedelser blev dagens i skolan. Vid ett var det slut och jag åkte till staden för att höra om jag kan jobba vidare på hansa leksaker i sommar med min arbetsgivare var såklart inte där idag. Får gå tillbaka imorgon för det är rätt najs med 140 i timmen på helgen..

Ska snart övningsköra i stadstrafik, ska på ledarkurs så jag får vara taxi idag.

Nu måste jag jobba vidare med frågorna, skriver något roligare ikväll.

Eller ja påtal om kul, fick svar från Miami ink idag! Man kan inte boka tid med dom har iallafall öppet under jul och nyår, bara julafton dom har stängt. Gaddning here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0