spänningen är som bortblåst

Gårkvällen skulle bli kul och galen, galen blev det på ett negativt sätt. En ond personlighet som aldrig kommer att försvinna från dig tyvärr och därför dog pirret i magen igår. Men jag gjorde allt för att ha kul i vilket fall som och lyckades rätt bra. Amanda lyckades nog bäst.

Tjejmiddag hos tt med mojjito sen taxi till hipp. Bra musik och mycket folk. Kvällen avslutades med en lång promenad på höga klackar vilket resulterar i att mina fötter gör djuriskt ont idag.

Fick sova ut till 12 vilket jag behövde eftersom jag kom i säng vid fem. Åkte till stan me la familia för en lunch i solen. Lite butiksbesök blev det också.

Har nu halvdeckat i solen en timme. Man blir sådär härligt dåsig när man vaknar till. Lite svitt i pannan också för den delen. Sitter med bettskenan och känner hur tänderna skirker av smärta, de gör faktiskt ont i kindtänderna.

Ska befria tänderna och äta middag för att sen bege mig till katti för en myskväll.

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0