sunshine baby

vaknade upp av solen vilket är rent åt helvete egentligen men blev glad när jag vaknade idag. Fast nu får det vara nog, satte upp två mörkergardiner idag en framför dörren och en framför ett fönster. Jag är nämligen jätteljuskänslig när jag ska sova, det funkar inte med ljus i rummet helt enkelt. Satte upp en toalettrullehållare och rensade vasken också. Så nu kan jag skita, tvätta händerna för att sen somna i mörker, underbart haha.

Filmen igår var briljant. Fast jag störde mig på någonting jag vet inte vad. kanske för att storyn i svenska filmer alltid är densamma, blod, våltäckter, familjemedlemar som bråkar, ja ni vet. Men Skåderspelerskan Noomi rapace spelade underbart, vilken kvinna.



Felicia följde med hem för sleep over, båda var stentrötta så blev sängen direkt vi kom hem.

Ska till hylliekroken snart, svinga lite. Tänkte börja komma igång på riktigt nu i sommar med golfen igen. Sen övningsköra lite för att sen ta en tupplur.

Ikväll smäller det tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0