utflippning och barndop


medlemmar i herrklubben

fler medlemmar inkl födelsedagsgrisen i mitten :)

rhodosboys in action

egopic before. Outfit svart tubtopsklänning från paris blablabla från MQ

Ljudet "schhlllaaasch" (tänk er det ljudet som hörs när man klibbat fast i en skinnsoffa och ska vända sig) vaknade jag av imorse. En för liten skinnsoffa för den delen, men en halvmetersfilt som täcke.Visserligen var det en bättre plats ä golvet som vissa andra valde haha.

Det firades hela kvällen/natten igår och det gjordes fullt ut. Först inflyttningsfest hos carros mammas date. Några groggar och lite vin innan taxin kom vid nio. Åkte till kulladal för att gratta martin, få träffa Herrklubben och dricka cider. Rhodoslåtarna varvade varanda och det blev dans. Vid tolv kom två taxibilar och vi begav oss till hipps schlagerkväll. Dans och drinkar flödade under några timmar tills mina ben vek sig. Tolv cm klack är inget att leka med. Hade haft sunt förnuft och tatt med skor utan klacka som jag bytte till. Tacka gud för det.

Ett snabbt stopp på barcelona innan vi tog taxi hemåt.

Klockan ett var det dop för min kusin i limhamns kyrka, han e nog en av dom gulligaste bebisar jag sett. Åkte hem till värdparet för buffe och tårta. Jag gosade mest med bebben dock, svårt att inte göra det. Mamma sa att jag kommer bli en ung mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0