why can it be the way it was when you where my lover, homie and friend?

Godkväll.

Ännu en kväll fylld med svett (blod och tårar). Mest svett. Va ute och sprang/powerwalkade med nike i 40 minuter. Skönt men kallt som tusan i blåsten. Ska göra detta 3 dagar i veckan nu! Måste bli något resultat till sommaren och framför allt till rhodos, 101 dagar kvar nu.

Fixade till naglen som jag en gång för längesen klämde i Qims dörr, den blåa naglen ni vet. Fick en blomma och lite silverkrimskrams. Blev ju bättre än innan trots att jag inte är någon krims-krams människa. Åkte hem, övningskörde en timma med far min. Det blev körning i boendekvarter, jag är inte så himla bra på att köra sakta dock. Men det gick framåt.

vad köper man till en man som fyller 30?
Ska på 30-årspartaj på lördag till en av Rhodossnubbarna. Lite ideér?

ska duscha av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0