you light up my life

Godmorgon, god förmiddag låter mer rätt kanske. Solen skiner och jag sitter seriöst i bikini. Det var dock för kallt att sola så gick in igen. Måste ta tag i mitt solande så man inte bländar folket på beachen i sommar, lite jobbigt läge då.

Kvällen igår blev kass, kisskass faktiskt. Det blev inget etagé utan hemgång istället. På stadiga ben dock, tackafan att jag inte tog klackarna. Åkte hem och halvsåg på taken, måste nog se om den eftersom halv filmen missades. Vaknade ett idag och kände mig utvilad vilket iochförsig var skönt.

Ska snart till driving range och gulfa. Ta ut lite aggritioner från igår ni vet.

Kvällen vet jag inte vad den bjuder på än. Tina vill ut jag vill egentligen ut också men min plånbok vill absolut inte. Kontoutdragett från igår visade en skrämmande siffra 181 kronor och det är den 9:e april idag? Jag vet inte hur det gick till eftersom jag hade 1600 för en vecka sen??
Tina är vip (cooling) så får överväga lite här.

ciao!


Kommentarer
Postat av: Taiina

Nu ska vi inte kasta sten när vi sitter i glashus anna.. Att kalla mig cooling gör det bara värre för dig själv. Du vet om att jag föredrar "Bäst" haha

2009-04-09 @ 17:13:38
URL: http://tinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-09 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0