back

tillbaka till M-town, tråkigt.
Har hämtat Iza som som få ta bobos sovplats för natten.

Åhus var mys, grill, sol, öl, musik, fniss och sånt som 4 blonda tjejer gör i vanliga fall. Skvallrar då ja.
Blev dock inget nattbad, svinkallt och riktigt mörk mitt ute i skogen.

har varit och hyrt film med mami så det blir chillkväll för hela slanten inatt.
Skrivit inbjudningskort till släkt och vänner har jag fått gjort idag också.

Imorgon blir det en hunddag och sen titta på ny tv eftersom min skarv(?)kontakt har gått sönder helt nu = varken boxen eller dvd:n funkar som det ska buhu!

Sen som grädden på moset saknar jag såklart bobo dömycket!!!

ja de var det.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0