jag övervägde iallafall

ja det här med gymmet, jag tänkte på det men insåg att det var bara en tanke. Istället tog jag min röda kronancykel till limhamn och snurrade runt en kvart för att hitta en syataljé, när jag hittade den hade den stängt ner..
Cyklade vidare och inhandlade dagens middag som blev fullkornstortilini med spenat och en avokado/grekisk yougurt "sås". Gott och nyttigt, good job.

Har fixat tid till håret nu så det blir blont och fint till skolstarten. Ringde H&M och dom har noll koll därför 15 minuters virrvarr i limhamn på jakt efter syataljé.

Om en timme kommer jes hit på en vin och snack kväll. Skulle egentligen blivit Chickis och Fina ockås men hinder är hinder. Därav kanske man kan se fram emot en weekend till åhus nästa vecka med tjejerna istället.

Imorgon ska jag inte göra någonting mer än att pussa på min pojkvän!
Blir lycklig av tanken bara, kan slå vad om 1000 kr att jag kommer börja gråta imorgon när han kommer. Lipsill.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0