morning sunshine

jag vaknade seriöst 04:57 idag, och jag var pigg! Kunde inte somna om så la mig i soffan framför tv:n men blev bara piggare och piggare. NU är klockan halv 8 och det är pain in the ass! Kommer visserligen hinna göra 100 saker idag förhoppningsvis. Ska städa undan från igår, till stan och göra ett nytt försök att boka tatuering eftersom det var stängt igår, masa mig till gymmet som jag lovat bobo att göra ordentligt medans han är i lumpen, ta hand om mig själv = fixa naglar och ansiktsmask, kolla upp när H&M får in nästa leverans av drömklänningen som jag köpte igår men fel storlek buhu, boka tid hos frisören.. 

Har massor att göra, och nu gäspar jag.. Passande. Det får bli lite mer tv-tid innan jag kommer igång.

3 dagar tills baby kommer wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0