one, two, three, four, five!

Var inne hos tatueraren efter skolan idag och frågade om emlasalva. Jag vet att det är pussyvarning men det kommer svida riktigt förträffligt mycket. Björn som han heter tyckte inte det var en bra idé så jag får stå ut med smärtan, vilket pappa tycker är bra. "Om du nu ska tatuera dig ska det göra ont!" well håller kanske med till en viss del, men ändå!

Efter studiebesöket på kinnarps möbler så blev det en fika med Nina på kära espresso house. En laktosfri chai och scones. Laktosfri chai har en svag smak av öl..
Gick ner till kanalen och satt där en halvtimme och snackade blaj. 

Idag blir det träning och fakesolning. Börjar förstå charmen med att sola i solarium. Kanske inte att man luktar förjäkla vidrigt och blir genomsvettig (jag blir det iallafall) men just att man sover väldigt skönt i en kvart, man får bättre hy då värmen utplånar finnar och dylikt, man blir stegvist brunare. Men just det att man sover, har verkligen rådeckat dom senaste gångerna nu. Kanske farligt ?

ja mer på hjärtat än så finns det inte just nu, eller jo alltid att bobo saknas när han inte är här men tror ni vet det vid det här laget!

puss!


Kommentarer
Postat av: jessica

björn är så vis <3

2009-08-26 @ 21:50:00
URL: http://joeyjoe.blogg.se/
Postat av: annaanna

björn är en sadist som gillar smärta :(

2009-08-26 @ 22:50:28
URL: http://malmhagen.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha sa jag inte till dig att min tatuerare sa: Kan man inte tatuera sig utan någon bedövningssalva så ska man inte tatuera sig alls? (men jag förstår dig, hade också kunnat tänka mig att använda en salva, men du kommer klara det bra)

2009-08-28 @ 09:47:09
Postat av: anna

haha jag vet :( men det kommer ju göra ooont på ryggraden :'(

2009-08-28 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0